CONTRACT DE SPONSORIZARE
Încheiat astazi, ______
Art. 1. PĂRŢILE CONTRACTANTE.
______________SRL cu sediul în ________________________contact email: ________________, înregistrată la Registrul Comerțului nr._____________, având CUI _______________şi contul IBAN____________________, deschis la______________________, reprezentată legal prin_______________________, denumită în continuare SPONSOR, pe de o parte,
și
CLUBUL SPORTIV______________, cu sediul legal___________________, tel:__________, email:________________, având Codul de Înregistrare Fiscală___________, contul IBAN_______________, deschis la Trezoreria ___________, având certificatul de identitate sportivă nr._____/_________, cu numărul de identificare din Registrul Sportiv____________, reprezentat de Dl._____________, in calitate de Președinte şi Dl. ____________Contabil Șef, denumit în continuare BENEFICIAR al sponsorizării, pe de altă parte.
În temeiul Legii nr. 32/1994 privind sponsorizarea, modificatã și completatã de O.G. nr. 36/1998 (aprobatã și modificatã prin Legea nr. 185/09 octombrie 1998), O.U.G. nr. 127/1999, Legea nr. 204 din 20 aprilie 2001 privind aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 36/1998 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 32/1994 privind sponsorizarea și de Legea 576/2001 – s-a convenit încheierea prezentului contract de sponsorizare, în următoarele condiţii:
Art. 2. OBIECTUL ŞI VALOAREA CONTRACTULUI.
2.1. SPONSORUL este de acord să sponsorizeze Clubul Sportiv _________________, pentru susţinerea activității sportive de performanță la nivelul Clubului Sportiv – adicã, atingerea obiectivelor sportive – titlul de campioană națională şi Cupa României, precum și participarea în competițiile internaţionale –, în valoare totală de __________lei, la care se adaugã TVA, reprezentând servicii de producţie publicitarã.
2.2. În scopul prevãzut la pct. 2.1, SPONSORUL va pune la dispoziția BENEFICIARULUI servicii de producţie publicitarã, în beneficiul echipei de __________, din cadrul secției sportive________, aferent sezoanelor competiţionale 2012-2014.
2.3. Decontarea cheltuielilor de producţie se va face pe baza documentelor justificative, conform legislației în vigoare.
2.4. SPONSORUL se angajează să acorde către BENEFICIAR valoarea prevãzutã la pct. 2.1., pe baza solicitãrii BENEFICIARULUI, pentru acoperirea integralã a costurilor de producţie privind materialele de marketing/publicitate şi comunicare, impuse de criteriile Instrucţiunilor Champions League, organizatorul competiţiei internaţionale oficiale.
2.5. Drept urmare, pe toatã durata contractului, SPONSORUL va purta titulatura de “FURNIZOR OFICIAL” al Clubului Sportiv al ___________. În scopul evidențierii, pe toatã durata contractului, clubul va comunica exclusiv la toate competițiile oficiale organizate în regie proprie aceastã denumire.
Art. 3. DURATA CONTRACTULUI.
3.1. Prezentul contract intră în vigoare la data semnării lui de către ambele părţi şi îşi produce efectele până la data de ____________.
Art. 4. OBLIGATIILE PĂRŢILOR CONTRACTANTE.
4.1. SPONSORUL se obligã sã achite valoarea stabilită, reprezentând servicii de producţie publicutarã, conform evenimentelor confirmate în calendarul competițional internaţional oficial:
-________lei, aferentã costurilor de pavoazare a incintei bazinului, pentru sezonul competiţional internaţional;
-________ lei/eveniment, în data de _______(echivalent materiale personalizate dedicate);
-________lei/eveniment, în data de _________(echivalent materiale personalizate dedicate);
4.2. În cazul neefectuãrii plãții la termenele precizate la pct. 4.1. din prezentul contract, dupã 15 zile lucrãtoare se vor aplica penalizãri de 0,2%/zi din valoarea neplătită.
4.3. În sensul prevãzut la pct. 4.1., SPONSORUL se obligã să achite valoarea integralã a contractului în funcție de solicitãrile punctuale ale BENEFICIARULUI, însemnând necesarul de materiale produse conform evenimentelor sportive oficiale organizate în bazinul din Complexul Sportiv, cu ocazia disputãrii meciurilor internaţionale, considerate a fi pe teren propriu.
4.4. SPONSORUL se obligă să nu urmărească, direct sau indirect, direcţionarea activităţii BENEFICIARULUI.
4.5. SPONSORUL este obligat să aducă la cunoştinţa publicului sponsorizarea într-un mod care să nu lezeze direct sau indirect activitatea sponsorizată, bunele moravuri sau ordinea şi liniştea publică.
4.6. SPONSORUL se obligã sã punã la dispoziţia BENEFICIARULUI 4 (patru) bannere, atât tip indoor (dimensiune 3x1m, cu capse de prindere), cât şi tip outdoor (dimensiune 6x1m, cu prize de vânt şi capse de prindere) – aferente compeţiţiilor oficiale interne, 80 bucãţi stickere mate autocolante (80 buc. de dimensiune 12x6cm, 20 buc. de dimensiune 20,5×9,5cm) şi sigla în format vectorial pentru postarea pe spaţiul rezervat partenerului în mediul online sau pe materialele de promovare ale clubului. Cheltuielile privind producţia publicitarã, inclusiv cele privitoare la drepturile de proprietate intelectualã şi industrialã, sunt în sarcina SPONSORULUI.
4.7. BENEFICIARUL se obligă să efectueze derularea sponsorizării astfel încât să nu lezeze, direct sau indirect, activitatea sponsorizată, bunele moravuri sau ordinea publică şi liniştea publică.
4.8. BENEFICIARUL se obligă să aducă la cunoştinţã publicului sponsorizarea prin promovarea numelui şi a imaginii sponsorului şi să asigure reclama pentru acţiunea sponsorizată, prin mijloacele de care dispune sau prin mass-media. Promovarea imaginii SPONSORULUI se va face:
– prin amplasarea unei poziţii ad board, conform criteriilor de promovare ale LEN Champions League, privitor la echipa ______.
– prin amplasarea unui banner fix, tip indoor, de dimensiunea 3x1m, în incinta bazinului la meciurile oficiale ale echipei din competiţiile interne;
– prin amplasarea unui banner fix, tip indoor, de dimensiunea 3x1m, în incinta sãlii în care echipa masculinã de handbal seniori îsi desfãşoarã meciurile oficiale din competiţiile interne;
– prin amplasarea unui banner fix, tip outdoor, de dimensiunea 6x1m, pe inelul publicitar de la terenul de fotbal unde echipa masculinã de seniori îşi desfãşoarã meciurile oficiale din competiţiile interne;
– prin amplasarea unui banner fix, tip outdoor, de dimensiunea 6x1m, pe inelul publicitar de la terenul de rugby unde echipa masculinã de seniori îşi desfãşoarã meciurile oficiale din competiţiile interne;
– prin postarea logoului pe panoul de interviuri la competiţiile interne, aferent secţiilor fotbal, handbal, polo, rugby, cât şi în competiţiile internaţionale (sezonul 2012-2014);
– prin inserarea logoului pe pagina oficialã de internet a clubului – www.____________.ro – atât la secţiunea rezervatã Partenerilor de pe pagina principalã, cât şi în secţiunile rezervate Partenerilor din paginile sporturilor Fotbal, Handbal, Polo masculin, Polo feminin şi Rugby.
4.9. BENEFICIARUL se obligã să admitã pentru reclamă mijloacele de promovare puse la dispoziţie de SPONSOR, conform art. 4, pct. 4.6.
Art.5. FORŢA MAJORĂ
5.1. În condiţiile în care apar motive obiective (inclusiv forţa majoră) care duc la imposibiltatea efectuării sponsorizării pe parcursul derulării prezentului contract, SPONSORUL are obligaţia să preavizeze BENEFICIARUL sponsorizării în termen de 5 zile de această imposibiltate.
Art. 6. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
6.1. Părţile înţeleg să răspundă de executarea necorespunzãtoare sau neexecutarea contractului conform legislaţiei în vigoare.
6.2. Orice litigiu apărut între cele două părţi se va rezolva pe cale amiabilă.
Prezentul contract s-a încheiat în 2 (două) exemplare, având aceeaşi valoare juridică, câte un exemplar pentru fiecare parte contractantă.
SPONSOR BENEFICIAR