Ungureanu si asociatii
  • Prima pagină
  • Despre noi
  • Arii de expertiza
    • Afaceri imobiliare
    • Drept administrativ si fiscal
    • Drept civil
    • Drept comercial si societar
    • Drept penal si contraventional
    • Dreptul familiei
    • Dreptul muncii
    • Legislatie asigurari
  • Jurisprudenta
    • Contencios administrativ
      • Actiune in anularea deciziei de atragere a raspunderii solidare a asociatilor si administratorilor. Anulare partiala a deciziei. Insolvabilitatea societatii debitoare.
      • Actiune in atragerea raspunderii CNAIR (fosta CNADNR) pentru accident. Suportarea pagubelor materiale. Raspundere civila delictuala.
      • Admiterea cererii de introducere a terenului, proprietate a reclamantilor, in PUG-ul, Recurs al paratilor Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca şi Primarul Municipiului Cluj-Napoca admis. Cauza casata si trimisa spre rejudecare. CURTEA DE APLE CLUJ
      • Anulare PUZ emis cu incalcarea conditiilor legale. Calitatea de persoana vatamata prin emiterea unui act administrativ de catre organele administrativ-teritoriale. HCL care aduce atingere ordinii juridice firești si a persoanelor de drept privat. 
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (1)
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (2)
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (3)
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (4) 
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (5)
      • Constatarea inopozabilitatii PUZ fata de persoana reclamantului. Vatamare constand in schimbarea destinatiei tehnico-economice a zonei avuta in vedere prin  PUZ. Competenta Consiliului General al Municipiului Bucuresti de a aproba PUZ-ul
      • DECIZIA Nr. LXI (61) din 24 septembrie 2007 ICCJ – subiect activ calificat al contraventiei de detinere a tigaretelor fara timbru
      • Obligatia obtinerii autorizatiei de construire. Obtinerea autorizatiei de catre titularul unui drept real. Calitatea procesuala pasiva în cadrul actiunii având ca obiect desfiintarea unor lucrari realizate fara autorizatie de construire.
      • Raspunderea solidara a asociatilor si a administratorilor pentru debitul societatii comerciale fata de bugetul de stat. Anularea Deciziei de atragere a raspunderii emisa de Directia Generala a Finantelor Publice (DGFB) 
      • Recurs formulat de organul fiscal (DGFB) impotriva hotararii de anulare a deciziei de atragere a raspunderii asociatului/administratorului societatii debitoare.
    • Drept civil
      • – Decizia ICCJ nr. 5 din 12 martie 2012 (Decizia 5/2012) Recurs in interesul legii publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 251 din 13 aprilie 2012
      • Actiune in evacuare (2). Antecontract de vanzare-cumparare. Vanzare succesiva a aceluiasi imobil catre cumparatori diferiti. Raportul dintre acţiunea în revendicare şi acţiune în evacuare şi admisibilitatea unei astfel de acţiuni în condiţiile în care reclamantul îşi întemeiază cererea sa pe dreptul de proprietate.
      • Actiune in evacuare (3). Lipsa titlului locativ şi imposibilă convieţuire. 
      • Actiune in evacuare. (1) Neindeplinirea obligatiei de plata a chiriei
      • Aplicarea prevederilor art. 1.050–1.053 C.proc.civ. Recurs in interesul legii (RIL) . Uzucapiune tabulara.
      • Constructie ridicata pe terenul aflat in proprietate comuna fortata. Respingerea cererii de obligare a coproprietarilor de a-si da acordul pentru obtinerea autorizatiei de construire. Obligarea reclamantului care a ridicat constructia de a o desfiinta.
      • Coproprietate forţată, conform Legii nr.230/2007. Efectuarea de lucrări asupra partilor comune, fără acordul coproprietarilor.
      • Drept de retenţie. Păstrarea bunului imobil de către titularul dreptului de retenţie recunoscut prin hotărâre judecătorească irevocabilă.  Acţiunea în despăgubiri  promovată de proprietar pentru daune materiale reprezentând lipsa de folosinţă
      • Exceptia nelegalității Autorizației de construire pentru motivul ca  terenul unde se efectua lucrarea de construire era in litigiu; autorizația de construire a fost emisa după ce lucrarea a fost efectuat, iar documentația tehnica întocmita nu corespunde realității. Inadmisibilitatea cererii
      • Obligarea coproprietarului la acordarea consimţământului pentru efectuare unor lucrăr,in conformitate cu certificatul de urbanism obtinut. Autorizatie de construire anulata.
      • Raspundere civilă pentru malpraxis potrivit Legii nr. 95/2006. Raport de cauzalitate Intre actul medical şi rezultatul negativ.Procedura de stabilire a cazurilor de malpraxis nu impiedica liberul acces la justitie. Actiune civila pentru daune materiale si morale.
      • Uzucapiune. Lipsa calitatii procesuale pasive a municipiului reprezentat prin primar. Calitatea de proprietar.
      • Uzucapiune. Prescriptie achizitiva. Bun fara stapan. Proprietatea statului.
    • Drept comercial
      • Atragerea raspunderii patrimoniale a asociatilor/administratorilor societatii comerciale, in baza Legii nr. 85/2006 (1)
      • Atragerea raspunderii patrimoniale a asociatilor/administratorilor societatii comerciale, in baza Legii nr. 85/2006 (2)
      • Atragerea raspunderii patrimoniale a asociatilor/administratorilor societatii comerciale, in baza Legii nr. 85/2006 (3)
      • Cerere radiere mentiune ORCT privind sediul social. Situatii limitativ prevazute de lege in care art.25 din Legea nr. 26/1990 se aplica, in conformitate cu RIL solutionat prin Decizia ICCJ nr. 10 din 20 martie 2006.
      • Radiere a mentiunii prinvind sediul social. Art. 25 din Legea nr. 26/1990 privind Registrul Comertului
      • Radiere sediu social al unei societăţi comerciale. Admisibilitate. Contract de comodat expirat.
      • Societate comercială dizolvată potrivit Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările ulterioare. Radiere din registrul comerţului. Legalitatea măsurii
    • Dreptul muncii si asigurarilor sociale
      • Decizia nr. 261/2016 referitoare la admiterea excepției de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 52 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii
    • Plangeri contraventionale
      • Inlocuirea sanctiunii amenzii cu cea a avertismentului, in cazul  faptelor prevăzute de art. 10, lit. b, din OUG nr. 28/1999 şi sancţionate de art. 11, alin. 1, lit. b, din acelaşi act normativ. Măsura confiscării precum şi sancţiunea complementară a suspendării activităţii 
      • Plangere contraventionala impotriva procesului-verbal de amenda prin care au fost sanctionate fapte prevazute de Legea nr. 28/1999 – inlocuirea sanctiunii amenzii, cu aceea a avertismentului
      • Plangere contraventionala impotriva procesului-verbal de amenda, aplicata pentru neindeplinirea obligatiei de emitere a bonurilor fiscale pentru sumele incasate. Suspendarea activitatii pe o perioada de 3 luni
      • Plangere contraventionala impotriva procesului-verbal de constatare si sanctionare a faptelor prevazute de art. 10 din Legea nr. 28/1999 privind. Disporoportionalitatea dintre gradul de pericol al faptei si cuantumul amenzii aplicate
      • Plangere contraventionala. Sanctiunea amenzii si suspendarea dreptului de a desfasura activitatea pe o durata de 30 de zile pentru sume nejustificate, gasite, in casa, la punctul de lucru
  • Servicii ONRC
    • Infiintare S.R.L., S.R.L.- D, S.A., I.I., P.F.A.
      • Infiintare I.I. (Intreprindere individuala)
      • Infiintare P.F.A.
      • Infiintare S.A.
      • Infiintare S.R.L.
      • Infiintare S.R.L.-D
    • Mentiuni si alte modificari ONRC
      • Actualizare date identificare asociati si/sau administratori
      • Cesiunea partilor sociale
      • Dizolvarea si radierea societatii
      • Fuziunea societatilor comerciale
      • Inregistrare/radiere punct de lucru
      • Majorare/reducere a capitalului social
      • Modificare denumire societate
      • Modificare, extindere sau radiere obiect de activitate
      • Prelungire dovada sediu social
      • Prelungirea mandatului de administrator
      • Schimbarea administratorului societatii
      • Schimbarea sediului social
      • Suspendare/reluare activitate – art. 237 Legea nr.31/1990
    • Alte servicii ONRC
  • Avocat Online
  • Contact
  • Onorarii
  • Modele contracte
    • CONTRACT DE AGENTIE COMERCIALA
    • CONTRACT DE ANTREPRIZA
    • CONTRACT DE ASOCIATIUNE IN PARTICIPATIUNE
    • CONTRACT DE BARTER
    • CONTRACT DE CESIUNE DE PĂRŢI SOCIALE
    • CONTRACT DE COMISION (1)
    • CONTRACT DE COMISION (2)
    • CONTRACT DE COMODAT (persoana juridica)
    • CONTRACT DE CONCESIUNE EXCLUSIVA
    • CONTRACT DE CONSIGNATIE (1)
    • CONTRACT DE CONSULTANTA
    • CONTRACT DE DISTRIBUTIE EXCLUSIVA
    • CONTRACT DE FRANCHISING
    • CONTRACT DE GAJ COMERCIAL
    • CONTRACT DE IMPRUMUT CU GARANTIE (FIDEIUSIUNE)
    • CONTRACT DE INCHIRIERE COMERCIALA
    • CONTRACT DE LEASING (1)
    • CONTRACT DE MANAGEMENT
    • CONTRACT DE MANDAT
    • CONTRACT DE SPONSORIZARE (1)
    • CONTRACT DE SPONSORIZARE-Club Sportiv (2)
    • CONTRACT DE TRANZACTIE
    • CONTRACT DE VANZARE-CUMPARARE

Calendar


« June 2022 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Calendar by Kieran O'Shea

Modele contracte

  • Modele contracte
    • CONTRACT DE AGENTIE COMERCIALA
    • CONTRACT DE ANTREPRIZA
    • CONTRACT DE ASOCIATIUNE IN PARTICIPATIUNE
    • CONTRACT DE BARTER
    • CONTRACT DE CESIUNE DE PĂRŢI SOCIALE
    • CONTRACT DE COMISION (2)
    • CONTRACT DE COMISION (1)
    • CONTRACT DE CONCESIUNE EXCLUSIVA
    • CONTRACT DE CONSIGNATIE (1)
    • CONTRACT DE CONSULTANTA
    • CONTRACT DE DISTRIBUTIE EXCLUSIVA
    • CONTRACT DE FRANCHISING
    • CONTRACT DE INCHIRIERE COMERCIALA
    • CONTRACT DE LEASING (1)
    • CONTRACT DE MANDAT
    • CONTRACT DE MANAGEMENT
    • CONTRACT DE VANZARE-CUMPARARE
    • CONTRACT DE TRANZACTIE
    • CONTRACT DE GAJ COMERCIAL
    • CONTRACT DE IMPRUMUT CU GARANTIE (FIDEIUSIUNE)

CONTRACT DE ASOCIATIUNE IN PARTICIPATIUNE



asociati patrimoniu obligatii beneficiar principal profit piederi

I. PARTILE CONTRACTANTE *)

1.1.S.C. ………………………………………………………………………………………. S.N.C./S.C.S./S.A./S.R.L., cu sediul social in (localitatea) ………………….., str. …………………………….. nr. ………………………., bloc …………….., scara ………….., etaj ……….., apartament ………, judet/sector …………………………….., inregistrata la Oficiul Registrului Comertului ………………………………….., sub nr. ……………………. din …………………………….., cod fiscal nr. ………………………………. din …………………………., avand contul nr. ………………………………………., deschis la …………………………………………, reprezentata de …………………………………., cu functia de ……………………………….., in calitate de asociat prim

si

1.2.Intreprinderea/Asociatia …………………………………………………………………………………………………., cu sediul in (localitatea) …………………………………….., str. ……………………………… nr. ……………, bloc …………, scara ………….., etaj ……….., apartament ………., judet/sector …………………………., posesoarea autorizatiei nr. ……………. din …………., eliberata de Primaria ………………………….., codul fiscal nr. ……………………….. din …………………………, avand contul nr. ……………………….., deschis la ……………………………………………., reprezentata de ………………………………………….., cu functia de …………………………., in calitate de asociat secund,

si

1.3.D……………………………………………………………….. domiciliat in ………………………………………………, str. …………………………….. nr. ………….., bloc ………., scara ………., etaj ………., apartament …….., sector/judet …………………….., nascut la data de (ziua, luna, anul) …………………………………….. in (localitatea) ………………………….. sector/judet ……………………, fiul lui …………………………….. si al …………………………….., posesorul buletinului (cartii) de identitate seria ………………………. nr. ……………………, eliberat de ………………….., cod numeric personal ………………………………, in calitate de asociat tert etc.,

au convenit sa incheie prezentul contract de asociatiune in participatiune, cu respectarea urmatoarelor clauze:

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Asociatiunea in participatiune constituita prin prezentul contract ca o asociatie independenta, fara personalitate juridica.

2.2. Asociatiunea s-a constituit pe baza hotararii asociatilor si isi desfasoara activitatea potrivit urmatoarelor principii:

a)principiul independentei juridice a fiecarui asociat;

b)principiul reciprocitatii asistentei manageriale, juridice, de marketing si comerciale;

c)principiul acordarii prioritatii in prestarea de servicii pentru realizarea scopului asociatiunii.

2.3. Asociatii au convenit ca in baza principiilor de mai sus sa desfasoare, in comun, urmatoarele activitati:

a)     productia de ……………………………………………………………………………………………………………;

b)    comercializarea de …………………………………………………………………………………………………..;

c)     transportul de ………………………………………………………………………………………………………….;

d)    prestarea urmatoarelor servicii: …………………………………………………………………………………;

e)    orice alta activitate profitabila partilor.

2.4. Activitatile pe care le desfasoara asociatiunea se incadreaza in cele prevazute de lege in economia nationala.

III. DURATA ASOCIATIUNII

3.1. Durata asociatiunii constituite in baza prezentului contract este de …………………………, adica de la data de …………………………………………… si pana la data de ………………………………………………. .

3.2. Durata contractului poate fi prelungita, cu acordul ambelor parti, prin act aditional.

IV. APORTURILE PARTILOR

4.1. Asociatul prim, pentru realizarea activitatilor economice ce formeaza obiectul prezentului contract, contribuie cu un aport social constand din:

a)     ………………………………………………………………………………………………………………………………..

b)    ………………………………………………………………………………………………………………………………..

c)     ……………………………………………………………………………………………………………………………….

4.2. Asociatul secund, pentru realizarea activitatilor economice ce formeaza obiectul prezentului contract, contribuie cu un aport social constand din:

a)     ……………………………………………………………………………………………………………………………….

b)    ……………………………………………………………………………………………………………………………….

c)     ……………………………………………………………………………………………………………………………… etc.

4.3. Asociatul tert, pentru realizarea activitatilor economice ce formeaza obiectul prezentului contract, contribuie cu un aport social constand din:

a)     ……………………………………………………………………………………………………………………………….

b)    ……………………………………………………………………………………………………………………………….

c)     ……………………………………………………………………………………………………………………………… etc.

4.4. a)   Asupra bunurilor si a valorilor care reprezinta contributia la realizarea asociatiunii ce face obiectul prezentului contract, asociatii isi pastreaza dreptul de proprietate.

b)  Bunurile si valorile respective sunt mentionate in inventarele acceptate si semnate de asociati,      inventare ce fac parte integranta din prezentul contract.

4.5. In relatiile cu tertii, raspunderea pentru obligatiile contractuale revine partii care a dat nastere obligatiei respective.

4.6. Partile nu vor putea efectua, pe cont propriu, direct sau indirect, afaceri sau activitati similare celor care formeaza obiectul prezentului contract, in caz contrar partea in culpa urmand a fi obligata la daune-interese, inclusiv angajarea raspunderii pentru concurenta neloiala.

V. CONDUCEREA SI ADMINISTRAREA ASOCIATIUNII

5.1. Asociatiunea va fi condusa si administrata de un consiliu format din ……….. membri, cate …….. persoane imputernicite de fiecare coasociat, care vor fi desemnati astfel: ………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………………… .

5.2. In caz de revocare a unui membru al Consiliului de conducere si administratie al asociatiunii sau in cazul in care unul dintre acestia se afla in incapacitate de exercitare a atributiilor ce-i revin (boala, deces, demisie etc.) pe o perioada de cel putin ….. zile, membrii asociatiunii vor lua masuri de numire a unui alt membru in Consiliul de conducere si administratie al asociatiunii.

5.3. a)   Consiliul de conducere si de administrare al asociatiunii se intruneste in sedinte ordinare o data pe luna si ori de cate ori este necesar, in sedinte extraordinare, din initiativa uneia dintre   parti.

b)  Convocarea se face in scris si va contine locul, data si ora unde are loc adunarea, precum si ordinea de zi propusa si se comunica reprezentantilor celorlalte parti, pe baza de semnatura.

c)  Hotararile adunarii generale se iau prin consens.

5.4. In afara de alte probleme inscrise pe ordinea de zi, Consiliul de conducere si de administratie are urmatoarele atributii:

I. In sedinte ordinare, ia hotarari in ceea ce priveste:

a) modul de folosire a contributiei (aporturilor) coasociatilor in cadrul activitatii asociatiunii;

b) programul de activitate, bugetul de venituri si cheltuieli, decontul de venituri si cheltuieli*) si in special rezultatele obtinute de asociatiune – beneficiile realizate sau pierderile suferite si modul de lichidare si evitare a acestora;

c) alegerea – daca este cazul – a cenzorilor;

d) sortimentele si cantitatile de marfuri ce urmeaza a se realiza si/sau comercializa;

e) preturile produselor, bunurilor sau marfurilor ori tarifele serviciilor;

f)  prospectarea pietei, identificarea furnizorilor si a clientilor;

g) numarul personalului necesar realizarii obiectului asociatiei, atributiile acestuia;

h) remuneratia membrilor Consiliului de conducere si administratie, a cenzorilor si a personalului folosit in realizarea obiectului de activitate al asociatiunii;

i) calculul si repartizarea beneficiilor sau a pierderilor, potrivit cotelor de participare stabilite prin prezentul contract;

j) orice alte probleme care apar in legatura cu functionarea asociatiunii.

II. In sedinte extraordinare, ia hotarari in ceea ce priveste:

a)  modificarea obiectului de activitate al contractului;

b)  prelungirea duratei asociatiunii;

c)  majorarea aporturilor coasociatilor;

d) cooptarea de alti asociati;

e)  incetarea contractului de asociatiune in participatiune;

f) orice alta modificare a clauzelor contractului sau oricare alta hotarare necesara bunului mers al asociatiunii.

VI. REPARTIZAREA BENEFICIILOR SAU PIERDERILOR

6.1. Repartizarea beneficiilor sau pierderilor rezultate din activitatile comune desfasurate de coasociati in cadrul asociatiunii se va efectua (saptamanal, lunar, trimestrial etc.) ……………………………….. proportional cu cota de participare a fiecaruia, astfel:

a)     asociatul ………………………………………………………………… – ……………………………………….. %

b)    asociatul ………………………………………………………………… – ……………………………………….. %

c)     asociatul ………………………………………………………………… – ……………………………………….. %

VII. INCETAREA CONTRACTULUI

7.1. Asocierea in participatiune isi inceteaza activitatea ca urmare a urmatoarelor cauze:

a)  hotararea comuna a membrilor asociati;

b)  expirarea duratei pentru care s-a incheiat contractul de asociere;

c) neindeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare a obiectului de activitate si a altor clauze ale contractului de asociatiune;

d)  lichidarea unei persoane juridice coasociate (faliment, divizare, comasare etc.), care va fi notificata in scris, in termen de 5 zile de la data declararii starii respective de catre instanta judecatoreasca;

e) lipsa de profitabilitate a afacerilor asociatiunii in participatiune;

f) hotararea definitiva si irevocabila a unei instante judecatoresti;

g) alte cauze prevazute de lege.

7.2. Prezentul contract de asociatiune in participatiune nu se poate denunta in mod unilateral, in caz contrar, partea care il denunta fiind obligata la daune-interese.

7.3. a) In caz de incetare a asociatiunii in participatiune, rezultatele lichidarii se vor repartiza pe coasociati proportional cu cota de participare a fiecaruia la beneficii si pierderi.

b)  Lichidarea se face de …………………………………………… lichidatori numiti de fiecare parte, in     termen de ………………………… zile de la data aparitiei cauzei de incetare a asociatiunii in           participatiune.

c)  Lichidarea si repartizarea rezultatelor asociatiunii se face cu respectarea prevederilor Legii nr.       31/1990 (republicata) privind societatile comerciale, pe baza de bilant aprobat de organele de       conducere ale partilor/asociati.

d)  In cadrul lichidarii, fiecare parte reintra in posesia exclusiva a bunurilor si valorilor asupra carora si-a pastrat dreptul de proprietate, iar daca ele nu se pot restitui in natura, cel pagubit    are dreptul la repararea daunelor suferite.

VIII. FORTA MAJORA

8.1. Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege.

8.2. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de ……………… (zile, ore), producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.

8.3. Daca in termen de ……………………. (zile, ore) de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului contract fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune-interese.

IX. NOTIFICARI

9.1. In acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresa/sediul prevazut in partea introductiva a prezentului contract.

9.2. In cazul in care notificarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa, prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire (A.R.) si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.

9.3. Daca notificarea se trimite prin telex sau telefax, ea se considera primita in prima zi lucratoare dupa cea in care a fost expediata.

9.4. Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate, prin intermediul uneia dintre modalitatile prevazute la alineatele precedente.

X. SOLUTIONAREA LITIGIILOR

10.1. In cazul in care rezolvarea neintelegerilor nu este posibila pe cale amiabila, ele vor fi supuse spre solutionare tribunalului arbitral, conform regulilor de procedura aplicabile arbitrajului comercial ad-hoc, organizat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

XI. CLAUZE FINALE

11.1. Asocierea altor persoane juridice sau fizice la realizarea obiectului prezentului contract se face numai cu acordul coasociatilor fondatori ai asociatiunii in participatiune.

11.2. Decontarea cheltuielilor cu energia electrica, termica si gazele naturale, cu retributiile personalului, cu transporturile si a celorlalte cheltuieli administrative se va face de fiecare coasociat, pe baza de documente, valoarea lor trebuind sa fie cuprinsa in cheltuielile generale ale asociatiunii in participatiune.

11.3. Tinerea evidentei contabile si intocmirea bilanturilor contabile sunt in sarcina ………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………. .

11.4. Controlul financiar poate fi exercitat de oricare dintre coasociati sau prin cenzori alesi de acestia.

11.5. Prezentul contract, impreuna cu anexele sale, care fac parte integranta din cuprinsul sau, reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.

11.6. In cazul in care partile isi incalca obligatiile lor, neexercitarea de partea care sufera vreun prejudiciu a dreptului de a cere executarea intocmai sau prin echivalent banesc a obligatiei respective nu inseamna ca ea a renuntat la acest drept al sau.

11.7. Prezentul contract a fost incheiat intr-un numar de ……………………………………………. exemplare, din care …………………………….., astazi ……………………., data semnarii lui.

ASOCIAT PRIM

ASOCIAT SECUND

ASOCIAT TERT

Model contract pus la dispozitie gratuit de catre ungureanusiasociatii.ro  

No Comments Yet

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Categorii

  • Fără categorie (26)
  • Indrumari practice (1)
  • Noutati (51)

Articole recente

  • Prescriptia extinctiva. Situatii in care efectele acesteia nu se produc. Creditorii se pot prevala de dispozitiile legale in materie, in cazul profilarii riscului de a nu-si mai putea valorifica creantele.
  • Indemnizatia pentru cresterea copilului. Conditii care trebuie indeplinite pentru ca parintele sa beneficieze de acest ajutor. Care sunt beneficiarii acestei indemnizatii si cuantumul acesteia?
  • Concediul de maternitate. Reglementari si conditii de obtinere. Anul 2020
  • Procedura de solicitare creditelor garantate de stat pentru microintreprinderi, intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri), pentru sustinerea activitatii acestora, in contextul pandemiei de COVID-19. 17 APRILIE 2020 -START inscrieri solicitari de acordare a creditelor garantate de stat!
  • Masuri privind instituirea somajului tehnic pe perioada starii de urgenta impusa de pandemia de COVID -19 – Prevederile O.U.G. nr. 30/2020 si O.U.G. nr.32/2020
  • Certificatul de stare de urgenta (CSU) si certificatul de forta majora (CFM) – documente necesare agentilor economici pentru ameliorarea si solutionarea dificultatilor financiare care pot aparea in relatiile comerciale in curs de desfasurare
  • Continutul proiectui de Ordonanța de urgență privind amanarea la plata a ratelor bancare ca urmare a declararii starii de urgenta impusa de pandemia de COVID -19
  • Masuri economice si fiscale dispuse prin O.U.G. nr. 29/2020 in contextul pandemiei cu virusul COVID-19

Arhive

Etichete

administratori ANAF angajat angajator asigurari sociale asociati aviz de munca baza de calcul beneficiar cercetare disciplinara cetatean strain CIM contabilitate contract individual de munca contributii CASS convocare declaratii furt hotarare AGA insolvabilitate insolventa Legea nr. 263/2010 lichidare NON-UE obligatii fiscale Oficiul Registrului Comertului patrimoniu pensie plangere penala radiere raspundere solidara rea-credinta recalculare pensie retributie salariat scadenta servicii publice de televiziune sistem de acord global societate comerciala suspendare taxa RADIO taxa TV UE venituri venituri suplimentare

Arhive

  • mai 2020
  • aprilie 2020
  • martie 2020
  • martie 2018
  • decembrie 2017
  • noiembrie 2017
  • ianuarie 2014

Pure Line theme by Theme4Press  •  Powered by WordPress Ungureanu si asociatii