Ungureanu si asociatii
  • Prima pagină
  • Despre noi
  • Arii de expertiza
    • Afaceri imobiliare
    • Drept administrativ si fiscal
    • Drept civil
    • Drept comercial si societar
    • Drept penal si contraventional
    • Dreptul familiei
    • Dreptul muncii
    • Legislatie asigurari
  • Jurisprudenta
    • Contencios administrativ
      • Actiune in anularea deciziei de atragere a raspunderii solidare a asociatilor si administratorilor. Anulare partiala a deciziei. Insolvabilitatea societatii debitoare.
      • Actiune in atragerea raspunderii CNAIR (fosta CNADNR) pentru accident. Suportarea pagubelor materiale. Raspundere civila delictuala.
      • Admiterea cererii de introducere a terenului, proprietate a reclamantilor, in PUG-ul, Recurs al paratilor Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca şi Primarul Municipiului Cluj-Napoca admis. Cauza casata si trimisa spre rejudecare. CURTEA DE APLE CLUJ
      • Anulare PUZ emis cu incalcarea conditiilor legale. Calitatea de persoana vatamata prin emiterea unui act administrativ de catre organele administrativ-teritoriale. HCL care aduce atingere ordinii juridice firești si a persoanelor de drept privat. 
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (1)
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (2)
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (3)
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (4) 
      • Anularea prevederilor art. 3 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 977/2003 si nr. 978/2003 privind obligatia achitarii taxei radio si taxei TV (5)
      • Constatarea inopozabilitatii PUZ fata de persoana reclamantului. Vatamare constand in schimbarea destinatiei tehnico-economice a zonei avuta in vedere prin  PUZ. Competenta Consiliului General al Municipiului Bucuresti de a aproba PUZ-ul
      • DECIZIA Nr. LXI (61) din 24 septembrie 2007 ICCJ – subiect activ calificat al contraventiei de detinere a tigaretelor fara timbru
      • Obligatia obtinerii autorizatiei de construire. Obtinerea autorizatiei de catre titularul unui drept real. Calitatea procesuala pasiva în cadrul actiunii având ca obiect desfiintarea unor lucrari realizate fara autorizatie de construire.
      • Raspunderea solidara a asociatilor si a administratorilor pentru debitul societatii comerciale fata de bugetul de stat. Anularea Deciziei de atragere a raspunderii emisa de Directia Generala a Finantelor Publice (DGFB) 
      • Recurs formulat de organul fiscal (DGFB) impotriva hotararii de anulare a deciziei de atragere a raspunderii asociatului/administratorului societatii debitoare.
    • Drept civil
      • – Decizia ICCJ nr. 5 din 12 martie 2012 (Decizia 5/2012) Recurs in interesul legii publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 251 din 13 aprilie 2012
      • Actiune in evacuare (2). Antecontract de vanzare-cumparare. Vanzare succesiva a aceluiasi imobil catre cumparatori diferiti. Raportul dintre acţiunea în revendicare şi acţiune în evacuare şi admisibilitatea unei astfel de acţiuni în condiţiile în care reclamantul îşi întemeiază cererea sa pe dreptul de proprietate.
      • Actiune in evacuare (3). Lipsa titlului locativ şi imposibilă convieţuire. 
      • Actiune in evacuare. (1) Neindeplinirea obligatiei de plata a chiriei
      • Aplicarea prevederilor art. 1.050–1.053 C.proc.civ. Recurs in interesul legii (RIL) . Uzucapiune tabulara.
      • Constructie ridicata pe terenul aflat in proprietate comuna fortata. Respingerea cererii de obligare a coproprietarilor de a-si da acordul pentru obtinerea autorizatiei de construire. Obligarea reclamantului care a ridicat constructia de a o desfiinta.
      • Coproprietate forţată, conform Legii nr.230/2007. Efectuarea de lucrări asupra partilor comune, fără acordul coproprietarilor.
      • Drept de retenţie. Păstrarea bunului imobil de către titularul dreptului de retenţie recunoscut prin hotărâre judecătorească irevocabilă.  Acţiunea în despăgubiri  promovată de proprietar pentru daune materiale reprezentând lipsa de folosinţă
      • Exceptia nelegalității Autorizației de construire pentru motivul ca  terenul unde se efectua lucrarea de construire era in litigiu; autorizația de construire a fost emisa după ce lucrarea a fost efectuat, iar documentația tehnica întocmita nu corespunde realității. Inadmisibilitatea cererii
      • Obligarea coproprietarului la acordarea consimţământului pentru efectuare unor lucrăr,in conformitate cu certificatul de urbanism obtinut. Autorizatie de construire anulata.
      • Raspundere civilă pentru malpraxis potrivit Legii nr. 95/2006. Raport de cauzalitate Intre actul medical şi rezultatul negativ.Procedura de stabilire a cazurilor de malpraxis nu impiedica liberul acces la justitie. Actiune civila pentru daune materiale si morale.
      • Uzucapiune. Lipsa calitatii procesuale pasive a municipiului reprezentat prin primar. Calitatea de proprietar.
      • Uzucapiune. Prescriptie achizitiva. Bun fara stapan. Proprietatea statului.
    • Drept comercial
      • Atragerea raspunderii patrimoniale a asociatilor/administratorilor societatii comerciale, in baza Legii nr. 85/2006 (1)
      • Atragerea raspunderii patrimoniale a asociatilor/administratorilor societatii comerciale, in baza Legii nr. 85/2006 (2)
      • Atragerea raspunderii patrimoniale a asociatilor/administratorilor societatii comerciale, in baza Legii nr. 85/2006 (3)
      • Cerere radiere mentiune ORCT privind sediul social. Situatii limitativ prevazute de lege in care art.25 din Legea nr. 26/1990 se aplica, in conformitate cu RIL solutionat prin Decizia ICCJ nr. 10 din 20 martie 2006.
      • Radiere a mentiunii prinvind sediul social. Art. 25 din Legea nr. 26/1990 privind Registrul Comertului
      • Radiere sediu social al unei societăţi comerciale. Admisibilitate. Contract de comodat expirat.
      • Societate comercială dizolvată potrivit Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările ulterioare. Radiere din registrul comerţului. Legalitatea măsurii
    • Dreptul muncii si asigurarilor sociale
      • Decizia nr. 261/2016 referitoare la admiterea excepției de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 52 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii
    • Plangeri contraventionale
      • Inlocuirea sanctiunii amenzii cu cea a avertismentului, in cazul  faptelor prevăzute de art. 10, lit. b, din OUG nr. 28/1999 şi sancţionate de art. 11, alin. 1, lit. b, din acelaşi act normativ. Măsura confiscării precum şi sancţiunea complementară a suspendării activităţii 
      • Plangere contraventionala impotriva procesului-verbal de amenda prin care au fost sanctionate fapte prevazute de Legea nr. 28/1999 – inlocuirea sanctiunii amenzii, cu aceea a avertismentului
      • Plangere contraventionala impotriva procesului-verbal de amenda, aplicata pentru neindeplinirea obligatiei de emitere a bonurilor fiscale pentru sumele incasate. Suspendarea activitatii pe o perioada de 3 luni
      • Plangere contraventionala impotriva procesului-verbal de constatare si sanctionare a faptelor prevazute de art. 10 din Legea nr. 28/1999 privind. Disporoportionalitatea dintre gradul de pericol al faptei si cuantumul amenzii aplicate
      • Plangere contraventionala. Sanctiunea amenzii si suspendarea dreptului de a desfasura activitatea pe o durata de 30 de zile pentru sume nejustificate, gasite, in casa, la punctul de lucru
  • Servicii ONRC
    • Infiintare S.R.L., S.R.L.- D, S.A., I.I., P.F.A.
      • Infiintare I.I. (Intreprindere individuala)
      • Infiintare P.F.A.
      • Infiintare S.A.
      • Infiintare S.R.L.
      • Infiintare S.R.L.-D
    • Mentiuni si alte modificari ONRC
      • Actualizare date identificare asociati si/sau administratori
      • Cesiunea partilor sociale
      • Dizolvarea si radierea societatii
      • Fuziunea societatilor comerciale
      • Inregistrare/radiere punct de lucru
      • Majorare/reducere a capitalului social
      • Modificare denumire societate
      • Modificare, extindere sau radiere obiect de activitate
      • Prelungire dovada sediu social
      • Prelungirea mandatului de administrator
      • Schimbarea administratorului societatii
      • Schimbarea sediului social
      • Suspendare/reluare activitate – art. 237 Legea nr.31/1990
    • Alte servicii ONRC
  • Avocat Online
  • Contact
  • Onorarii
  • Modele contracte
    • CONTRACT DE AGENTIE COMERCIALA
    • CONTRACT DE ANTREPRIZA
    • CONTRACT DE ASOCIATIUNE IN PARTICIPATIUNE
    • CONTRACT DE BARTER
    • CONTRACT DE CESIUNE DE PĂRŢI SOCIALE
    • CONTRACT DE COMISION (1)
    • CONTRACT DE COMISION (2)
    • CONTRACT DE COMODAT (persoana juridica)
    • CONTRACT DE CONCESIUNE EXCLUSIVA
    • CONTRACT DE CONSIGNATIE (1)
    • CONTRACT DE CONSULTANTA
    • CONTRACT DE DISTRIBUTIE EXCLUSIVA
    • CONTRACT DE FRANCHISING
    • CONTRACT DE GAJ COMERCIAL
    • CONTRACT DE IMPRUMUT CU GARANTIE (FIDEIUSIUNE)
    • CONTRACT DE INCHIRIERE COMERCIALA
    • CONTRACT DE LEASING (1)
    • CONTRACT DE MANAGEMENT
    • CONTRACT DE MANDAT
    • CONTRACT DE SPONSORIZARE (1)
    • CONTRACT DE SPONSORIZARE-Club Sportiv (2)
    • CONTRACT DE TRANZACTIE
    • CONTRACT DE VANZARE-CUMPARARE

Calendar


« June 2022 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Calendar by Kieran O'Shea

Modele contracte

  • Modele contracte
    • CONTRACT DE AGENTIE COMERCIALA
    • CONTRACT DE ANTREPRIZA
    • CONTRACT DE ASOCIATIUNE IN PARTICIPATIUNE
    • CONTRACT DE BARTER
    • CONTRACT DE CESIUNE DE PĂRŢI SOCIALE
    • CONTRACT DE COMISION (2)
    • CONTRACT DE COMISION (1)
    • CONTRACT DE CONCESIUNE EXCLUSIVA
    • CONTRACT DE CONSIGNATIE (1)
    • CONTRACT DE CONSULTANTA
    • CONTRACT DE DISTRIBUTIE EXCLUSIVA
    • CONTRACT DE FRANCHISING
    • CONTRACT DE INCHIRIERE COMERCIALA
    • CONTRACT DE LEASING (1)
    • CONTRACT DE MANDAT
    • CONTRACT DE MANAGEMENT
    • CONTRACT DE VANZARE-CUMPARARE
    • CONTRACT DE TRANZACTIE
    • CONTRACT DE GAJ COMERCIAL
    • CONTRACT DE IMPRUMUT CU GARANTIE (FIDEIUSIUNE)

Hartuirea si discriminarea sexuala la locul de munca. Cum rezolvam aceste situatii, legal si cu demnitate, fie ca suntem angajat sau angajator

mart. 14, 2018 ~ Written by RalucaUngureanu

 

 

 

 

 

 

Luand in considerare numeroasele cazuri de hartuire sexual care ajung la cunostinta departamentelor de resurse umane, angajatorului direct sau fac obiectul sesizarilor catre autoritatile de stat abilitate in a constata si sanctiona astfel de comportamente abuzive, intimidante manifestate fie intre angajatii colegi, fie de catre angajatori, fata de angajati, consider ca se impune a clarifica anumite aspecte legate de normele legale care ocrotesc drepturile “victimelor” unor asemenea actiuni si modul de interpretare si aplicare a acestora si, in acelasi timp, fara insa a omite, insa, situatiile adesea intalnite in practica, in care “victime” ar putea deveni chiar presupusii “hartuitori”. Putem inregistra  astfel de cazuri nedorite, daca situatia de fapt nu este cantarita si apreciata in mod echitabil, iar textul de lege este aplicat in mod inflexibil, fara a avea in vedere circumstantieri obiective sau personale ale partilor din raportul de munca.

Angajatii care se considera vatamati prin comportamentul colegilor sau al angajatorului, constand in comportamente nedorite cu conotatie sexuala, exprimat fizic, verbal sau nonverbal, avand ca obiect sau ca efect lezarea demnitatii unei persoane si, in special, crearea unui mediu de intimidare, ostil, degradant, umilitor sau jignitor, astfel cum descrie Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbate faptele de hartuire sexuala, au posibilitatea si chiar sunt incurajati prin normele de lege si politica adoptata, din ce in ce mai serios, de catre angajatori, de a formula o sesizare privind situatia in care se afla, catre departamentul de resurse umane din cadrul institutiei angajatoare. Totodata, acestea se pot adresa, in paralel, organelor de cercetare penala, printr-o plangere penala, asa cum vom detalia in cele ce urmeaza, Inspectoratului Teritorial de Munca, precum si Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD).

Revenind la posibilitatea de a pune punct si de a obtine sanctionarea unui atare comportament, in cadrul raporturilor de munca, cei care se considera vatamati prin comportamente ofensatoare, cu conotatie sexuala, in relatiile dela locul de munca, ar trebui sa aduca, intai de toate, la cunostinta departamentului de resurse umane aceasta situatie, prin formularea unei sesizari.

Deindata ce o asemenea sesizare a fost inregistrata de catre departamentul de resurse umane, obligatia acestuia este aceea de a initia procedura de cercetare disciplinara cu privire la presupusa persoana ce a manifestat un comportament neadecvat locului de munca. Aceasta va fi convocata, in conditiile art. 251, alin. 2 C. Muncii, pentru a i se aduce la cunostinta faptele de care acesta este acuzat si pentru a i se da ocazia sa prezinte punctual sau de vedere si sa isi formuleze apararile, astfel cum se prevede si in cuprinsul alin. 4 al aceluiasi articol: “In cursul cercetarii disciplinare prealabile salariatul are dreptul sa formuleze si sa sustina toate apararile in favoarea sa si sa ofere persoanei imputernicite sa realizeze cercetarea toate probele si motivatiile pe care le considera necesare, precum si dreptul sa fie asistat, la cererea sa, de catre un avocat sau de catre un reprezentant al sindicatului al carui membru este.”

Partile aflate intr-un atare difered pot depune in fata comisiei de cercetare si, ulterior, daca este cazul, in fata instantei de judecata, orice mijloace de proba care sa sustina reclamatiile, respectiv apararile  lor, cum ar fi inscrisuri, e-mailuri, sms-uri, inregistrari audio si/sau video). Totodata, se pot propune spre audiere martori care au asistat la faptele de hartuire sexuala sa care, din contra, sa ateste un comportament adecvat manifestat de cel cu privire la care a fost initiata cercetarea disciplinara.

Doar ulterior incheierii cercetarii disciplinare, se va putea aplica celui gasit vinovat de un comportament specific hartuirii sexuale, una dintre sanctiunile prevazute de Codul Muncii, la art. 248. Mentionam ca, in privinta tuturor sanctiuni disciplinare, cu exceptia avertismentului, legea impune efectuarea prealabila a cercetarii disciplinare de catre o comisie constituita conform legislatiei muncii si a regulamentului de ordine interioara. In situatia in care cercetarea efectuata, in baza administrarii probelor prezentate de ambele parti nu nu conduce la concluzia savarsirii vreunei fapte de natura celor descrise anterior, comisia va intocmi o decizie de incetare a cercetarii disciplinare, fara aplicarea niciunei sanctiuni.

Subliniem ca, potrivit art. 252, alin. 1 C. Muncii,  angajatorul trebuie sa dispuna aplicarea sanciunii disciplinare printr-o decizie emisa in forma scrisa, in termen de 30 de zile calendaristice de la data luarii la cunostina despre savarsirea abaterii disciplinare, dar nu mai tarziu de 6 luni de la data savarsirii faptei, sub sanctiunea anularii deciziei.

Revenind la faptele care intra in sfera hartuirii sexuale, precizam ca, potrivit Legii nr. 202/2002 constituie astfel de fapte si acel comportament care are ca efect sau scop crearea la locul de munca a unei atmosfere de intimidare, de ostilitate sau de descurajare pentru persoana afectata sau de influentare, in mod negativ, a situatiei unei persoane angajate, in sensul promovarii profesionale, al remuneratiei sau veniturilor de orice natura, precum si privind ingradirea accesului la formarea si perfectionarea profesionala, in cazul refuzului acesteia de a accepta un comportament nedorit, ce tine de viata sexuala.

In concluzie, putem retine savarsirea unor fapte de hartuire sexuale si in situatia in care persoanei vatamate ii este conditionata promovarea, un anumit salariu, alte beneficii, dreptul de a participa la cursuri de formare si/sau perfectionare profesionala, de acceptarea unor manifestari cu tenta sexuala/de natura sexuala fata de aceasta.

In ceea ce priveste faptele mai grave, care se pot incadra penal, persoana vatamata poate formula, in termen de 3 luni de la data savarsirii faptei/faptelor, plangere prealabila, pentru infractiunea de hartuire sexual, prevazuta de art. 233 Cod Penal, care prevede ca: “Pretinderea in mod repetat de favoruri de natură sexuala in cadrul unei relatii de munca sau al unei relatii similare, daca prin aceasta victima a fost intimidata sau pusa intr-o situatie umilitoare, se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.”

In concluzie, nu este nevoie ca intre victima si hartuitor sa existe o subordonare, ei putand fi simpli colegi in cadrul firmei, dar este esential ca rezultatul sa fi fost intimidarea sau umilirea victimei.

Asa cum am precizat la inceputul acestui articol, persoanele vatamate pot sesiza si Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD), in termen de un an de la data savarsirii faptei sau de la data la care salariatul putea sa ia cunostinta de savarsirea ei. Prin cererea introdusă, persoanele care se considera discriminate au dreptul sa solicite inlaturarea consecintelor faptelor discriminatorii si restabilirea situatiei anterioare discriminarii.

O alta variant este sesizarea Inspectiei Muncii. Ca urmare a sesizarii angajatului, institutia va declansa un control in cadrul angajatorului reclamat, iar orice reclamatie beneficiaza de confidentialitate. Inspectorul responsabil de cazul respectiv va trebui să transmita petentului un raspuns scris, in termen de maximum 30 zile, cu privire la concluziile controlului efectuat.

Codul muncii prevede, printre altele, faptul ca regulamentul intern trebuie sa cuprinda, alaturi de alte dispozitii si unele exprese privind abaterile disciplinare și sanctiunile aplicabile, precum si reguli referitoare la procedura disciplinara. O abordare cu titlu general a faptelor interzise la locul de munca are ca efect o solutinare dificila si, adesea, incorecta a unor sesizari de hartuire sexuala. Concret, un regulament intern ar trebui sa descrie cat mai clar ce se intelege prin notiunea de hartuire sexuala și ce presupune discriminarea pe criteriu de sex, precum si faptul ca hartuirea sexuala este un mod de discriminare.

Codul Muncii impune angajatorului, asadar,  sa prevadă in regulamentul intern reguli privind respectarea principiului nediscriminarii si inlaturarii oricarei forme de incalcare a demnitații salariatilor, iar regulamentul intern trebuie adus la cunostinta tuturor angajatilor, prin grija angajatorului.

Atentie!! Angajatorii trebuie sad ea curs sesizarilor formulate de catre angajati, atunci cand le sunt aduse la cunostinta comportamentele care incalca legea si, in cazuri mai delicate, cum este cel al faptelor de hartuire si altele asemenea, ar fi indicat ca ca salariatilor sa li se permita sa depuna sesizări anonime. Un angajator care trece cu vederea una sau mai multe fapte de hartuire sexuala la locul de munca sau ajunge chiar să sancționeze victima pentru ca a formulat sesizare cu privire la cele petrecute este pasibil de amenda, astfel cum prevede Legea nr. 202/2002, in cuantum de 3000-100000 lei, sanctiuni ce sunt aplicate de catre inspectorii de munca.

Un alt aspect important este acela ca faptele analizate trebuie sa se fi produs la locul de munca si in legatura cu raporturile de munca.

Pentru faptele comise in timpul liber, un salariat nu este obligat sa ofere explicatii unei comisii disciplinare la locul de munca. De la caz la caz, am putea vorbi de lucruri ce aduc un prejudiciu de imagine firmei. Doar daca faptele sunt de natura penala, iar faptuitorul este condamnat, lucrurile se pot schimba, deoarece o condamnare definitiva pentru hartuire sexuala, ar duce la incetarea de drept a raporturilor de munca.

Altfel, dat fiind ca raspunderea disciplinara are ca temei comiterea unei abateri disciplinare, asa cum este definita  in Codul muncii: “Abaterea disciplinara este o fapta in legatura cu munca si care consta intr-o actiune sau inactiune savarsita cu vinovatie de catre salariat, prin care acesta a incalcat normele legale, regulamentul intern, contractul individual de munca sau contractul colectiv de munca aplicabil, ordinele si dispozitiile legale ale conducatorilor ierarhici”. Or, in lipsa unei abateri disciplinare, angajatul nu poate fi sanctionat.

Posted in Fără categorie - Tagged angajat, angajator, cercetare disciplinara, comisie disciplinara, discriminare, hartuire sexuala, plangere, raport de munca, salariat, sesizare
Twitter • Facebook • Delicious • StumbleUpon • E-mail
←
→
Comments are disabled

Categorii

  • Fără categorie (26)
  • Indrumari practice (1)
  • Noutati (51)

Articole recente

  • Prescriptia extinctiva. Situatii in care efectele acesteia nu se produc. Creditorii se pot prevala de dispozitiile legale in materie, in cazul profilarii riscului de a nu-si mai putea valorifica creantele.
  • Indemnizatia pentru cresterea copilului. Conditii care trebuie indeplinite pentru ca parintele sa beneficieze de acest ajutor. Care sunt beneficiarii acestei indemnizatii si cuantumul acesteia?
  • Concediul de maternitate. Reglementari si conditii de obtinere. Anul 2020
  • Procedura de solicitare creditelor garantate de stat pentru microintreprinderi, intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri), pentru sustinerea activitatii acestora, in contextul pandemiei de COVID-19. 17 APRILIE 2020 -START inscrieri solicitari de acordare a creditelor garantate de stat!
  • Masuri privind instituirea somajului tehnic pe perioada starii de urgenta impusa de pandemia de COVID -19 – Prevederile O.U.G. nr. 30/2020 si O.U.G. nr.32/2020
  • Certificatul de stare de urgenta (CSU) si certificatul de forta majora (CFM) – documente necesare agentilor economici pentru ameliorarea si solutionarea dificultatilor financiare care pot aparea in relatiile comerciale in curs de desfasurare
  • Continutul proiectui de Ordonanța de urgență privind amanarea la plata a ratelor bancare ca urmare a declararii starii de urgenta impusa de pandemia de COVID -19
  • Masuri economice si fiscale dispuse prin O.U.G. nr. 29/2020 in contextul pandemiei cu virusul COVID-19

Arhive

Etichete

administratori ANAF angajat angajator asigurari sociale asociati aviz de munca baza de calcul beneficiar cercetare disciplinara cetatean strain CIM contabilitate contract individual de munca contributii CASS convocare declaratii furt hotarare AGA insolvabilitate insolventa Legea nr. 263/2010 lichidare NON-UE obligatii fiscale Oficiul Registrului Comertului patrimoniu pensie plangere penala radiere raspundere solidara rea-credinta recalculare pensie retributie salariat scadenta servicii publice de televiziune sistem de acord global societate comerciala suspendare taxa RADIO taxa TV UE venituri venituri suplimentare

Arhive

  • mai 2020
  • aprilie 2020
  • martie 2020
  • martie 2018
  • decembrie 2017
  • noiembrie 2017
  • ianuarie 2014

Pure Line theme by Theme4Press  •  Powered by WordPress Ungureanu si asociatii